Pop Smoke's Murder Defendants Parents Request to Speak with Family

Subscribe NOW to The Breakfast Club: ihe.art/xZ4vAcA

Get MORE of The Breakfast Club:
► LISTEN LIVE: power1051fm.com/
► CATCH UP on What You Missed: ihe.art/Dx2xSGN
► FOLLOW us on Instagram: BreakfastCl...
► FOLLOW us on Twitter: BreakfastClubAM
► LIKE us on Facebook: BreakfastClu...

Executive Producer: Eddie F.
APD/Producer: Daniel Greene - bit.ly/39t1xK6
Board Producer: DJ Dramos - bit.ly/39vIlLP
Producer: Taylor Hayes - bit.ly/2YoGp1a
Camera/Video Editor: Nick Cio - bit.ly/39rdPCI


The Breakfast Club features celebrity interviews, Charlamagne tha God’s Donkey of the Day, Angela Yee’s Rumor Reports, DJ Envy’s mixes and so much more! Every guest visiting the world’s most dangerous morning show is grilled with their signature blend of honesty and humor. The results are the best interviews to be found on radio.


жүктөп алуу

Көрүүлөр
116,222

Жорумдар

  • If I'm Pop Smoke's mother, what are we talking about?! I'm not blaming you for the action of your child but... what kind of conversation is taking place?

    JustPrincessJustPrincess5 саат мурун
  • RIP POP 🇵🇦🇵🇦🇵🇦

    Carlos Cecilio BeautyCarlos Cecilio BeautyКүн мурун
  • ATL os POOR wtf

    P OlmanP Olman2 күн мурун
  • Ummmmm no

    Noni HuniNoni Huni2 күн мурун
  • i hate how yall put the part i want to watch at the end like im not gonna skip all the other shit n e ways

    SinaiSinai2 күн мурун
  • Ms Jackson was my guidance counselor in high school at Maxwell

    Rated ShevRated Shev3 күн мурун
  • Whoever titled this video really needs to work on their punctuation!!!🤦🏾‍♂️

    Tyrell AndersonTyrell Anderson4 күн мурун
  • ALL DO RESPECT MY SON IS GONE FOREVER!!!! I DON'T HAVE NOTHIN TO DISCUSS WITH ANYONE!!! I WANT THE PEOPLE WHO KILLED MY SON BURIED UNDER THE DAM JAIL!!!! 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽💙💙🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽💙🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽

    Ms KellsMs Kells4 күн мурун
  • That's confusing the child if a child have 2 mothers or 2 fathers

    Black catBlack cat4 күн мурун
  • I feel sorry for the child this is sad

    Louis HentonLouis Henton5 күн мурун
  • Ain’t nothing to talk about‼️‼️‼️

    DreDre5 күн мурун
  • Being killed by a child, damn

    TheSonOfAGunFrom410TheSonOfAGunFrom4105 күн мурун
  • Some Body Catch those little dudes off guard in prison you showed pop no mercy so you get wats coming give em all the smoke same thing for Nipsey Killer 2 show him no mercy

    Dj Madnass ScrewedDj Madnass Screwed6 күн мурун
  • Ummmm Jessica Reed and her family request to speak with CTR charalamagne the ra***t 🤨🤨🤨🤨🧐🧐🧐🧐

    Chocolate chip Cookie faceChocolate chip Cookie face6 күн мурун
  • Everybody wanna be gay now , it's sad the trends people follow not thinking about the future , I cant wait to see the trend of our people put emotions aside and help I'll culture come out the gutter

    WillWill6 күн мурун
  • I hate that so many of our young Black Americans are killing one another, but there is a such thing as Karma, Pop Smoke was no Angel.

    Latresa FountaineLatresa Fountaine6 күн мурун
  • For what?

    James SimmonsJames Simmons6 күн мурун
  • Kehlani gave up on men

    M MurphM Murph6 күн мурун
  • As a parent, we don’t have shit to discuss.

    BluebirdBluebird6 күн мурун
  • 🖕🏽 to that murderer and his family kick rocks b RIP WOO 💫

    Ivan ChatoIvan Chato6 күн мурун
  • RIP POP still can’t believe he’s gone reminded me of 50 when he first came out

    Ivan ChatoIvan Chato6 күн мурун
  • I don’t want no Dodge Journey 😂 😂 😂

    Stacey WoodsStacey Woods6 күн мурун
  • I don’t think the parents of the one who committed this murder wanting to speak to pop smokes family is a bad thing it shows that they have empathy in which this generation lacks any it says a lot about the character of the parents I know personally a lot of good parents who raised good kids but the kids chose that street mentality and lifestyle everybody claiming gangsta, ain’t gangsta and definitely was not raised that way

    Samuel HodgesSamuel Hodges6 күн мурун
  • The people behind pop smoke knows how to work an album.

    Federal 6Federal 66 күн мурун
  • Why do you have to announce your sexuality?

    Presi DavePresi Dave6 күн мурун
  • Rest in paradise PoP! Gone way too soon!

    DJ Blak MaxxDJ Blak Maxx6 күн мурун
  • Facts or Rumor?

    T’s WorldT’s World7 күн мурун
  • The Smoke will never clear

    Erika Nilexza CoronelErika Nilexza Coronel7 күн мурун
  • I'm like Yee..... WHAT?!!!🤷🏾‍♀️

    Omega DOTSONOmega DOTSON7 күн мурун
  • Jessica BROTHER TRYING TO TALK TO YOU SICK DUDE

    764isthecode764isthecode7 күн мурун
  • Envy that means you're not grateful smh

    Sterling Chris-tion'Sterling Chris-tion'7 күн мурун
  • What’s wrong with a Dodge Journey?

    L LyonsL Lyons7 күн мурун
    • IDK BUT I DON'T HAVE A CAR AT ALL!!! IT'S SAD HOW THIS WORLD IS SO MATERIALISTIC AND THESE DAM CELEBRITIES STARTED THIS SHIT AND NOWIN DAM WELL THE ILLUSION FOR US REGULAR PEOPLE OUT HERE CANNOT KEEP UP WITH THEIR LIFESTYLE!!!! SMG🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽🤷🏽

      Ms KellsMs Kells4 күн мурун
  • The woman can back to men a gay man can’t go back to women that should be illegal

    D JohnsonD Johnson7 күн мурун
  • What a way to represent your child

    David SmithDavid Smith7 күн мурун
  • What do we have to talk about after you killed my kid.? 😓

    Big BossBig Boss7 күн мурун
  • We must always remember that our present decisions determine our future circumstances!

    PROJECT REPENTANCEPROJECT REPENTANCE7 күн мурун
  • All manner of sin can be forgiven, except Blasphemy against the Holy Spirit (Matthew 12:31). WE CAN STILL REPENT PEOPLE!!!

    PROJECT REPENTANCEPROJECT REPENTANCE7 күн мурун
  • Who is Christopher Walker

    Caliblack078 TVCaliblack078 TV7 күн мурун
  • WHO IS CHRISTOPHER WALKER he has nothing to do with this Corey ain’t do that shit

    Caliblack078 TVCaliblack078 TV7 күн мурун
  • How you just come gay? Smh!

    TommySotomayor's MommaTommySotomayor's Momma7 күн мурун
  • I'll take a camry a corolla, a Volvo idc. A car is a car

    ElderBishopPastorReverendDoctorEvangelistOssie LeeElderBishopPastorReverendDoctorEvangelistOssie Lee7 күн мурун
  • It doesn't matter if a child has 2 Lesbian mother's? GTFOH, only a woman would say that goofy ass shit.

    john doejohn doe7 күн мурун
  • Who sent them to Pop rental house?

    Carlos RobCarlos Rob7 күн мурун
  • LETS GOOOOOOO! WE GOT THEIR PARENTS TALKING! They felt the revenge energy! Up next XXXTenTacion's killers parents!

    Risen HakiRisen Haki7 күн мурун
  • You are fucking wrong. No two mami or daddy. Wrong. Dont make sense. Dont confuse the kids.

    DJ KoolBreezeDJ KoolBreeze7 күн мурун
  • Maybach Mercedes tier friends.😂😂

    SlowsephSlowseph7 күн мурун
  • Who cares about material nowadays when life is more important

    bashir Hicksbashir Hicks7 күн мурун
  • Those kids can rot in jail

    Dimitri TuckerDimitri Tucker7 күн мурун
  • That was a good joke yee dry at the water park 😂😂😂😂💀👌🙌

    joesph youngjoesph young7 күн мурун
  • I wouldn’t speak to the parents, I’m sorry, I look at my son sleeping and I couldn’t speak to another family if their son killed my son. I love my son too much to forgive someone for killing him.

    Tafari HoweTafari Howe7 күн мурун
  • Did pop really get smoke

    Andy PhanAndy Phan7 күн мурун
  • Since when is Kehlani just a lesbian. She been bi

    ManimeManime7 күн мурун
  • Pop smoke 💨 got set up !

    Jeff R. LordeJeff R. Lorde7 күн мурун
  • I really hope those parents wanna talk to geninuely apologize & not to ask for leniency towards there child because i do believe some children no matter how well they're brought up will go down the wrong path and i pray for the mental health of pop smokes parents that they won't have the balls to meet with them for some bullshit idgaf what anyone says NO ONE deserves to die over a fucking watch god bless his mother & father rip young king the smoke will never clear 💨 ily pop smoke long live ❤️

    Jenna VeeJenna Vee7 күн мурун
  • Better be a fucking Dodge Journey SRT8😆😆😆

    Smoke ClubSmoke Club7 күн мурун
  • his death gets me so angry i will never get over it smfh rip pop smoke 💨 ❤️

    Jenna VeeJenna Vee7 күн мурун
    • @Jenna Vee Celebrity worship

      J DJ D12 саат мурун
    • yup i never met him in my life and his death angers me what's it to you ? i didn't have to know him to be upset he was a talented man who had a whole future ahead of him & it got taken over something so stupid you may not understand & i get that but think of it this way Hundreds of people never met breonna taylor yet they were upset/angry over her death do you clown them ? 🤔 if so something's wrong with you

      Jenna VeeJenna Vee22 саат мурун
    • Getting angry over someone youve never met before

      J DJ D5 күн мурун
  • why would you keep promoting homosexuality to kids...change what u report...who really cares about their sexual preference.

    Antonio JohnsonAntonio Johnson8 күн мурун
  • Christopher Walking.....?

    Tee BuntingTee Bunting8 күн мурун
  • They better not meet with the parents dats all bullshit smh

    King JCGKing JCG8 күн мурун
  • Confusion

    Jonathan DrummondJonathan Drummond8 күн мурун
  • Seeing things you don't have doesn't always work sometime it's better to be alone damn. I hope YG is ok

    RTa mcWolfRTa mcWolf8 күн мурун
  • Yall notice how Charla is more Humble Now.

    Alabama Born BallAlabama Born Ball8 күн мурун
    • @J Dolo it’s called growth

      Love BerdLove Berd5 күн мурун
    • Growth. Nothing wrong with this

      Love BerdLove Berd5 күн мурун
    • Yes scared 😆

      Brian DavidBrian David5 күн мурун
    • @J Dolo he a cancer ♋️ overly opinionated. You’re right he’s just keeping his mouth closed even though he wants to talk shit

      O blackO black6 күн мурун
    • Not humble....just quiet. He has the 💩 face. Theres a huge difference. Humble would be him making things right.

      J DoloJ Dolo7 күн мурун
  • Why do people make announcements about their sexuality?? Is it a private matter?👀👀

    Armandy's WayArmandy's Way8 күн мурун
  • Them kids deserve no mercy just go to prison and shut up

    BP4L GhostBP4L Ghost8 күн мурун
  • Kehlanis baby daddy is bisexual as well

    1dopequeen1dopequeen8 күн мурун
  • I hollared when CTG said 'Polynesian Sauce' when meaning polyamorous. Sincerely, An Actual POLYNESIAN fan hahaha

    WORKS IN TOOLS BUT NOT A TOOLWORKS IN TOOLS BUT NOT A TOOL8 күн мурун
    • 😂😂😂

      Kiki Y.Kiki Y.4 күн мурун
    • @Mot Kaou stop posting this crap here

      L BL B6 күн мурун
    • kgfilm.info/net/video/23l6lni0l3qMfWw

      Mot KaouMot Kaou7 күн мурун
    • Lmao how he got that job idk fam...

      nana acquahfulnana acquahful7 күн мурун
  • With all that Money spent on cars could have easily be some buildings 😂😂😂😂😂😂😂😂

    Kevin BastianniKevin Bastianni8 күн мурун
  • And what do the parents of Pop Smoke's killers want to talk to them about? How they should have raised a better man?!

    Tony Junior- The First GentlemanTony Junior- The First Gentleman8 күн мурун
  • And what do the parents of Pop Smoke's killers want to talk to them about? How they should have raised a better man?!

    Tony Junior- The First GentlemanTony Junior- The First Gentleman8 күн мурун
  • Man so when women who raise kids say they sons didn't need they fathers and them lil boys turn out rambunctious tho?

    FREE AGENT CAMP 3FREE AGENT CAMP 38 күн мурун
  • Well at least the parents are making their kids look guilty by making a move like that. Rest In Paradise Pop Smoke 🙏🏾

    Armani TheVoiceArmani TheVoice8 күн мурун
  • ⚠️ WARNING this platform doesn’t represents black culture or the black community this platform represents all people and cultures, the entertainment culture and the entertainment industry.

    7777778 күн мурун
    • @Jeff R. Lorde so go tell a friend

      7777777 күн мурун
    • Ok 👌🏾 then

      Jeff R. LordeJeff R. Lorde7 күн мурун
  • Sometimes an apology is just not necessary... It's not gonna change anything..Sorry, just being real

    Sallie WashingtonSallie Washington8 күн мурун
  • Ninja's ain't shit

    PIZZA RATPIZZA RAT8 күн мурун
  • kgfilm.info/net/video/umqB1YHHh312rZc

    Sharnay ThomasSharnay Thomas8 күн мурун
  • Polynesian sauce😂😂😂

    Lou BallaLou Balla8 күн мурун
  • Give him the life sentence. His life is forfeit. He sold his life away for 2 bands

    ꧁Metis꧂꧁Metis꧂8 күн мурун
  • I'M BOUTA BE THE HARDEST ASIAN ARTIST EVER 🤷🏽‍♂️✅🔥😈

    Nova RedNova Red8 күн мурун
  • Hell, the thieves in Atlanta would still your mama if you left her sitting in the car.

    Tracy DanielsTracy Daniels8 күн мурун
  • Cancel CTG 🤬🤬🤬

    Sista ChristianSista Christian8 күн мурун
    • HOW ABOUT YOU #UNSUBCRIBE AND GET A LIFE ! ✌🏿🤡

      OG BEBEOG BEBE6 күн мурун
  • Come to the car show so you can see all the cars you guys helped us get ..that you guys could never afford..

    Shaikan PittsShaikan Pitts8 күн мурун
  • Envy talking about turning down a FREE BRAND NEW car says a lot…

    Tyler TraceyTyler Tracey8 күн мурун
    • I tried to give my daughter a super clean 2000 Nissan Altima with 160 miles to take to college (Temple). This was in 2017 and she didn't want the car.

      Armani TheVoiceArmani TheVoice5 күн мурун
  • They tryna get a reality T.V. show.

    cmbsoldjacmbsoldja8 күн мурун
  • Mom and mom smh

    Joe CollinsJoe Collins8 күн мурун
  • protecteachchild from harm. It is about the safety of the child. It is not about you. It is all about that child.

    J. B.J. B.8 күн мурун
  • I had an ex who's a stud and wanted to have a baby as me being the donor...this was all before I had my first child...so of course I declined her..

    Forbidden KingForbidden King8 күн мурун
    • Dont do crack son

      Eh canadaEh canada7 күн мурун
    • Facts... family 👪 GOD got it for you.

      BlackManIsGOD BLACKPOWERBlackManIsGOD BLACKPOWER8 күн мурун
  • DJ Envy car show in Atlanta huh🤔 he the one got them dudes stealing cars in Atlanta That's my Rumor Report 🤣

    Kingsley GordonKingsley Gordon8 күн мурун
    • 😂😂😂😂

      Maya ZeiglerMaya Zeigler8 күн мурун
  • Geeche

    Rejanari LatimoreRejanari Latimore8 күн мурун
  • Now she’s a lesbian? 🤷🏿‍♂️🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️🤦🏿‍♂️

    Hurricane milliHurricane milli8 күн мурун
  • Kehlani is definitely covering all of the bases her fans are interested in. Whatever your preference is, she got you :) On another note, 50 Cent was Pop Smoke's father.

    Male SensitivityMale Sensitivity8 күн мурун
  • 1:23 Why is a grown man playing dumb like this

    DarrylDarryl8 күн мурун
  • Free youngboy!!!

    cjondabeatcjondabeat8 күн мурун
  • Where are the ladies looking for a Polynesian sauce relationship? Holler at me Lol

    Your favorite CommentaryYour favorite Commentary8 күн мурун
  • Who got the Journey

    MetroMetro8 күн мурун
  • It matters...if you have 2dads or 2moms. You will be different and kids will pick on you it will be a horrible life for the kid if all the normal people catch wind that his parents are gay. It will last all the way to college getting worse and worse peaking at high school sure some kids gonna be able to take and some wont. Shit i was the only black kid in my group of friends and i got joked on not maliciously most of the time and i had a pretty reasonable childhood.

    Blue JayBlue Jay8 күн мурун
  • Didn’t he hav a song called Christopher walking 🤔🤔

    Jerel HendricksJerel Hendricks8 күн мурун
  • Floyd should invest in a tutor buy some books

    Mo OMo O8 күн мурун
    • Hater

      A14A148 күн мурун
  • How does Fayedra know two men broke in her car? Just wondering did someone give her that info?

    Miss PiggyMiss Piggy8 күн мурун
  • Damn breakfast club this is old

    J KJ K8 күн мурун